S respektem k člověku, bezpečnosti a odpovědnosti

1. Respekt k jednotlivci

  • Respektujeme každého žáka bez ohledu na jeho věk, pohlaví, národnost, sociální status, fyzické či psychické schopnosti.
  • Přistupujeme ke každému individuálně, s ohledem na jeho potřeby a tempo učení.
  • Vytváříme bezpečné a přátelské prostředí, kde se každý může učit bez strachu z odsuzování či zesměšňování.

2. Profesionální a férové jednání

  • Instruktoři jsou vždy trpěliví, vstřícní a profesionální.
  • Nepoužíváme ponižující, urážlivé nebo zastrašující metody výuky.
  • Hodnotíme výkon žáků objektivně a spravedlivě, poskytujeme konstruktivní zpětnou vazbu.

3. Podpora bezpečné a odpovědné jízdy

  • Učíme žáky nejen řídit, ale také vnímat odpovědnost řidiče vůči sobě, spolujezdcům i ostatním účastníkům silničního provozu.
  • Zdůrazňujeme význam ohleduplnosti, klidného a defenzivního stylu jízdy.

4. Transparentnost a etické podnikání

  • Zajišťujeme jasné, férové a transparentní podmínky výuky a zkoušek.
  • Nepřijímáme ani nenabízíme jakékoli neetické výhody, úplatky nebo protekci.
  • Dodržujeme veškeré platné právní normy a pravidla související s provozováním autoškoly.

5. Trvalé zlepšování a inovace

  • Pravidelně se vzděláváme a zdokonalujeme naše výukové metody.
  • Aktivně nasloucháme zpětné vazbě žáků a využíváme ji ke zlepšení kvality výuky.
  • Sledujeme vývoj v oblasti dopravní bezpečnosti a aplikujeme moderní přístupy do výuky.

6. Ochrana osobních údajů a soukromí

  • Respektujeme soukromí našich žáků a chráníme jejich osobní údaje.
  • Zachováváme důvěrnost informací týkajících se jednotlivých studentů, jejich pokroku, hodnocení a osobních záležitostí.
  • Nevynášíme interní informace mezi studenty ani mimo autoškolu.
  • Veškerá komunikace mezi instruktory a studenty probíhá s respektem k soukromí a etickým zásadám.
  • Veškeré informace získané během výuky považujeme za důvěrné a nakládáme s nimi odpovědně.

7. Podpora pozitivní atmosféry

  • Vytváříme prostředí, kde se každý cítí vítán a podporován.
  • Uvědomujeme si, že učení řízení může být stresující, a proto dbáme na klidný a povzbuzující přístup.
  • Povzbuzujeme žáky k sebedůvěře, trpělivosti a zvládání stresových situací při řízení.